Garantie
We doen er alles aan om bestellingen zo zorgvuldig mogelijk bij je af te leveren, toch kan het voorkomen dat er een keer iets defect wordt afgeleverd. Blijf hier niet mee zitten en neem contact met ons op via [email protected], dan helpen we je zo snel mogelijk. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na het constateren van het defect of gebrek melding te maken bij ons. Als het defect of gebrek binnen de garantie valt, dan zorgen wij uiteraard kosteloos voor reparatie of vervanging van je product.
Klachten
Heb je een klacht of zit je ergens mee? Dan vinden wij dat super vervelend. Er kan natuurlijk altijd iets fout gaan, dus laat het ons vooral weten! Stuur je klacht of vraag naar [email protected], dan pakken wij dit zo snel mogelijk op.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog nergens in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.